تبلیغات
فروشگاه اینترنتی - نقد و بررسی فروشگاه اینترنتی دیجی استایل

نقد و بررسی فروشگاه اینترنتی دیجی استایل


http://s7.picofile.com/file/8375480650/%D9%86%D9%82%D8%AF_%D9%88%D8%A8%D8%B1%D8%B1%D8%B3%DB%8C_%D8%AF%DB%8C%D8%AC%DB%8C_%D8%A7%D8%B3%D8%AA%D8%A7%DB%8C%D9%84.jpg

همانطور که در ابتدای مقاله گفته شد دیجی کالا از نظر کاربران بزرگترین فروشگاه اینترنتی در ایران می باشد که به تازگی وب سایت جدیدی برای پوشاک با نام دیجی استایل راه اندازی کرده است،

 از آنجایی که دیجی کالا تا کنون توانسته در صدر جدول فروشگاه های اینترنتی قرار بگیرد پس پروژه ی جدیدی که راه اندازی کرده نیز می تواند در همان تراز قرار بگیرد و بزودی برای خودش در میان دیگر فروشگاه های اینترنتی لباس جا باز کند.

دیجی استایل تا کنون به خوبی توانسته است در کنار دیگر رقیبان خود رشد کند و از تمام آنها پیشی بگیرد، دیجی استایل این کار را به خوبی انجام داده و با ارائه کالاهای اورجینال با کیفیت بسیار بالا هم چنین عقد قرار داد با تمام برند هایی که در ایران شناخته شده اند توانسته اعتماد مشتریان را به خود جلب کند.

خرید از سایت دیجی استایل به شما این امکان را می دهد پشتیبانی واقعی برای پرو و عدم رضایت و بازگشت محصول را داشته باشید، البته با توجه به جایگاه دیجی کالا در ایران قطعا از دیجی استایل که فروشگاه زیر مجموعه دیجی کالا می باشد همینطور انتظار می رفت.


مزایای دیجی استایل:

  • سرعت بسیار بالا سایت و جستجوی سریع
  • تجربه کاربری فوق العاده
  • ایمیل مارکتینگ
  • قرار داد با تمام برند های پوشاک در ایران
  • مهلت تست واقعی جهت پرو لباس 
  • ارایه کلیه کالاها در یک سبد
  • معرفی دقیق کالاهای ارائه شده
  • 7 روز گارانتی کالاهای خریداری شده
  • مشخصات دقیق سایز و رنگ محصولات
  • قرار دادن گزینه راهنمای سایز برای هر محصول
  • ثبت نام سریع در هنگام سفارش
  • نرم افزار مناسب گوشی هوشمند (IOS_Android)

 

معایب دیجی استایل:


  • عدم پیگیری مجدد پس از لغو سفارش
  • عدم امکان لغو یا تغییر سفارش بعد از ثبت سفارش
  • عدم امکان تعقیب دقیق وضعیت سفارش
  • نداشتن نسخه واکنش گرا
  • نداشتن سیستم تخفیف هنگام خرید
  • نرفتن به سمت بازارچه آنلاین مانند فروشگاه های بزرگ دنیا (Maketplace)
  • عدم ارائه خدمات خاص به مشتریان ویژه که خریدهای زیادی دارند
  • مشخص نبودن وضعیت سفارش پس از تحویل به پیک در تهران و نداشتن راه ارتباطی با فرد پیک موتوری
  • عدم تمایل تحویل کالا در داخل ساختمان و نیاز به رفتن به درب ورودی برای تحویل کالا در تهران
  • نداشتن بخش شکایات مشتریان و عدم پیگیری شکایات
  • نداشتن نرم افزار مخصوص تبلت



[ جمعه 25 مرداد 1398 ] [ 05:00 ب.ظ ] [ مدیر ]